Spørgsmål & Svar

Her får du hjælp til at finde svar og spørgsmål omkring processen og Julegavesokken. Hvis du ikke kan finde det du søger kontakt Coredesign A/S på kundeservice@coredesign.dk eller tlf.: 6261 8282.

  1. Hvordan får jeg et login?
    Den julegaveansvarlige har selv ansvar for, at informere medarbejderne omkring deres login.
     
  2. Jeg kan ikke logge ind?
    Loginet skal skrives på præcis samme måde, som det står i medarbejderlisten. (OBS! der skelnes mellem store og små bogstaver).
     
  3. Hvor længe kan jeg vælge en gave?
    Du har 14 dage til at vælge en gave i jeres julegaveshop. (Den julegaveansvarlige vil modtage en reminder mail nogle dage inden shoppen lukker, så vi sikrer, at alle medarbejdere når at vælge en gave).
     
  4. Hvor finder jeg mit login?
    Dit login kan du få af jeres julegaveansvarlige. Oftest vil loginet være din e-mailadresse. (OBS! der skelnes mellem store og små bogstaver).
     
  5. Hvordan vælger jeg min gave?
    Du klikker blot på den gave du ønsker, hvorefter du trykker på ”Vælg denne gave” - knappen, herefter skal du bekræfte dit gavevalg, først her vil dit gave valg være registreret i systemet. Hold øje med din mail.
     
  6. Jeg har fortrudt mit gavevalg, hvad gør jeg?
    Der er mulighed for at vælge en anden gave, så længe shoppen er åben. Er shoppen lukket er det desværre ikke muligt, at vælge en anden gave. Coredesign er ikke lagerførende, og det vil derfor ikke være muligt at vælge en anden gave.
     
  7. Kan jeg vælge en anden gave?
    Hver gang du logger ind og vælger en anden gave, vil det nye gavevalg overskride det gamle. Systemet vil også vise, idet du logger ind, hvilken gave du senest har valgt.
     
  8. Jeg nåede ikke at vælge en gave inden shoppen lukkede, hvad gør jeg?
    Sker det, at du ikke når at vælge en gave inden shoppen lukker, vil du automatisk blive tildelt en super lækker delikatessepakke. Det vil ikke være muligt at få adgang til shoppen igen og vælge en gave.
     
  9. Modtager jeg en bekræftelse på mit gavevalg?
    Idet dit gavevalg er registreret i systemet, vil du modtage en bekræftelse af dit gavevalg pr. mail. Husk og tjek spamfilteret.
     
  10. Hvornår lukker shoppen?
    Nogle dage inden shoppen lukker vil den julegaveansvarlige modtage en reminder mail om, at de skal huske at vælge en gave inden shoppen lukker.
     
  11. Kan en gave blive udsolgt?
    Vi overvåger hele tiden vores kære leverandører for lagerstatus på de varer der er i shoppen - i højsæsonen kan det gå rigtig stærkt, og selvom vi holder skarpt øje med dem kan det ske, at en gave bliver udsolgt.
     
  12. Hvad sker der med en udsolgt gave?
    Sker det, at en gave bliver udsolgt ønsker vi at finde den bedste løsning for dig - her tilbyder vi, at du kan vælge en anden gave eller modtage et Gavebevis, og få efterfølgende levering af gaven, når den er på lager hos leverandøren igen.
     
  13. Min gave er defekt, hvad gør jeg?
    Ved reklamationer eller defekt vare skal du skrive til kundeservice@coredesign.dk .
     
  14. Hvor lang behandlingstid er der på reklamationer?
    Behandlingstiden på reklamationer vil i højsæson være op til ca. 14 dage.
     
  15. Er der brud garanti på Royal Copenhagen?
    Nej - der er ikke brudgaranti på Royal Copenhagen produkter, da Coredesign er en B2B virksomhed.