Spørgsmål & Svar

Her får du hjælp til at finde svar og spørgsmål omkring processen og Julegavesokken. Hvis du ikke kan finde det du søger kontakt Coredesign A/S på kundeservice@coredesign.dk eller tlf.: 6261 8282.

  1. Hvad indeholder Julegavesokken.dk i 2019?
    For at få indblik i hvad Julegavesokken indeholder, kontakt Coredesign A/S og få tilsendt et login samt katalog.
     
  2. Hvornår afstemmes alle detaljer?
    Alle detaljer afstemmes med din konsulent, idet du lægger ordren hos Coredesign - der skal afstemmes shop periode, leveringsuge, gave antal, leveringsadresse, julegave-ansvarlig samt priskategori. Alle disse detaljer bliver noteret ned og sendes til dig.
     
  3. Modtager jeg en ordrebekræftelse?
    Ja, umiddelbart efter alle detaljer og informationer er blevet afstemt med din konsulent, vil du modtage en ordrebekræftelse. Efter 24 timer vil ordrebekræftelsen være bindende.
     
  4. Hvilke oplysninger jeg skal bruge til login?
    Du, som julegave ansvarlig, skal bruge dine medarbejderes e-mail adresser. Din konsulent vil sende dig en skabelon med, hvordan oplysningerne på dine medarbejdere skal udfyldes.
     
  5. Hvornår skal jeg have medarbejderlisten klar?
    Senest 14 dage inden jeres shop skal åbne, skal du sende medarbejderlisten til din konsulent.
     
  6. Hvad gør konsulenten med medarbejderlisten?
    Din konsulent vil dobbelttjekke medarbejderlisten, så vi sikrer, at alle informationer er korrekte og alt er udfyldt korrekt - navne, e-mailadresser, afdelinger osv.
     
  7. Hvordan bliver vi oprettet til vores valggave-shop?
    Medarbejderlisten bliver sendt til Juleteamet, som vil oprette jeres medarbejdere til valgshoppen.
     
  8. Hvornår åbner shoppen?
    Jeres shop vil åbne i den aftalte shopperiode jf. ordrebekræftelse. Juleteamet vil sikre, at alle medarbejdere er oprettet til shoppen og at den julegaveansvarlige modtager alle logins. Shoppen kan ikke åbne igen, når den først har været lukket - eller hvis nogle har glemt at vælge deres gave.
     
  9. Kan jeg som julegaveansvarlig følge med i gavevalgene?
    Ja - du kan, som julegaveansvarlig følge med i valget af julegaver og se hvem der evt. mangler at vælge gave – dette foregår via dit administrations-login, som vil være synligt når du logger ind.
     
  10. Hvad kan jeg med administrations-loginet?
    Administrations-loginet har adgang til at ”Eksporter bestillinger”, ”Bruger liste” og ”Opret bruger”.
     
  11. Hvad gør ”Eksporter bestillinger” og ”Mangler” - knappen?
    Eksporter bestillinger knappen giver adgang til, at trække en liste over, hvilke gaver der er blevet valgt og af hvem – modsat giver Mangler knappen adgang til at trække en liste over de personer der mangler at vælge en gave, og du kan nemt rykke dem, så de når at får valgt en gave inden shoppen lukker.
     
  12. Hvad gør ”Bruger liste”- knappen?
    Bruger liste-knappen giver adgang til at se, hvilke brugere der er oprettet og hvilken e-mail de er oprettet med.
     
     
  13. Hvornår lukker shoppen?
    Shoppen lukker efter 14 dage. Du vil, som julegaveansvarlig, nogle dage inden shoppen lukker, modtage en mail om, at du skal huske at rykke alle der mangler at vælge en gave, så de får valgt, inden shoppen lukker.
     
  14. Hvordan får jeg overblik over gavevalgene?
    Idet shoppen lukker vil Juleteamet trække en liste over gave bestillingerne. Herefter sender Juleteamet en liste til den julegaveansvarlige, som ud fra listen kan se hvilken medarbejder der har valgt hvad.
     
  15. Kan en gave blive udsolgt?
    Vi overvåger hele tiden vores kære leverandører for lagerstatus på de varer der er i shoppen - i højsæsonen kan det gå rigtig stærkt, og selvom vi holder skarpt øje med dem kan det ske, at en gave bliver udsolgt.
     
  16. Hvad sker der med en udsolgt gave?
    Sker det, at en gave bliver udsolgt ønsker vi at finde den bedste løsning for dig - her tilbyder vi, at du kan vælge en anden gave eller modtage et Gavebevis, og få efterfølgende levering af gaven, når den er på lager hos leverandøren igen.
     
  17. Hvornår bliver gaverne bestilt?
    Juleteamet bestiller gaverne hjem, umiddelbart efter shoppen er lukket, til vores professionelle pakkeri.
     
  18. Hvordan pakker pakkeriet?
    Pakkeriet pakker gaverne flot ind i en gavepose eller gavekasse, og gør dem klar samt sender dem afsted til aftalt leveringsadresse og ønskede leveringsuge jf. ordrebekræftelse.
     
  19. Hvordan foregår leveringen?
    Leveringen af gaverne vil foregå på palle/r, hvor gaverne er samlet i en stor kasse.
     
  20. Hvordan ser jeg hvem der skal have hvilken gave?
    Alle gaver vil være markeret med navn. Dette navn skal bruges, når gaverne skal uddeles. Juleteamet vil også sende den julegaveansvarlige en liste over hvilken medarbejder der har valgt hvilken gave.
     
     
  21. Hvor lang behandlingstid er der på reklamationer?
    Behandlingstiden på reklamationer vil i højsæson være op til ca. 14 dage.
     
  22. Er der brud garanti på Royal Copenhagen?
    Nej - der er ikke brudgaranti på Royal Copenhagen produkter, da Coredesign er en B2B virksomhed.
     
  23. Er der levering til privat adresse?
    Nej - der er ikke mulighed for levering af gaver til din privat adresse. Vi tilbyder udelukkende levering til virksomhedsadresser.